واژه

وبلاگ www.vajje.com

واژه

وبلاگ www.vajje.com

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۱۳ ق.ظ

واژه یک ساله شد!


هشت اسفند 91 وازه‌ای متولد شد. امروز یک سال از آن روز می‌گذرد. در این مدت واژه کوشید تا با ارائه فرهنگی آنلاین و مدرن، انقلابی در فرهنگ‌های فارسی ایجاد کند. یکی از نو آوری‌های واژه ارائه تلفظ واژه‌های فارسی بر اساس استاندارد IPA است که تا کنون سابقه نداشته است. 

برای آینده وازه ما قصد افزودن امکاناتی بسیار نوآورانه و مفید را داریم. در عین حال یکی از چالش‌های واژه به عنوان یک سایت علمی-فرهنگی نبود منابع درآمدی مشخص است که می‌تواند روند توسعه‌ی واژه را کند کند. طی سال گذشته کمک‌های اندکی از سوی بازدیدکنندگان دریافت کرده‌ایم که جوابگویی هزینه‌های قابل توجه میزبانی وب واژه نیست. در هر صورت می‌کوشیم واژه به سرنوشت دیگر سایت‌های فرهنگی و خودجوش دچار نشود. در این صفحه می‌توانید راه‌های کمک به واژه را ببینید. 

اگر شما دانش‌برنامه‌نوسی یا زبان‌شناسی دارید می‌توانید به تیم واژه بیوندید. همچنین به دوستانی نیاز داریم که محتوای جانبی برای واژه فراهم سازند. ما دست شما را برای همکاری به گرمی می‌فشاریم.

شاد و پیروز باشید.
واژه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۸
واژه واژه

نظرات  (۶)

موفق باشید و پیشرو!
پیشنهاد: به سمت ارائه فرهنگهای تخصصی پیش بروید.
با تشکر
موفق باشید.

سلام
تولدت مبارک
موفق باشید!
سلام 
با تشکر از فرهنگ خوبتون
تولد من هم 8 اسفند هست :)
خیلی از این سایت استفاده می کنم. خیلی ممنونم و امیدوارم روز به روز بهتر و کامل تر هم بشه... 
تولدت مبارک
سلام
تولد مبارک.
با آرزوی پیشرفت واژه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی